Wednesday, August 27, 2014

~ Little life things 4 ~


Hello sweeties! It's a new "Little life things"! Hope you will enjoy it!

Coucou mes petites sucreries! Voici un nouveau "Little life things"! J'espère que ça vous plaira!




Recently, I went to a famous pancakes restaurant of my city who's name is "Tante Jeanne". It was really so yummy! We invited my grandparents, because they always do things for me and my boyfriend.

Il y a quelques temps, j'ai été mangé dans une bonne crêperie de ma ville "Tante Jeanne". C'était super bon! J'ai pris une crêpes chèvre, tomates, noix et raison sec en plat principal, et une crêpes au sucre roux en dessert. On avait invité mes grand parents car il font beaucoup de chose pour mon chéri et moi.




Some woopies I cook

J'ai cuisiné quelque Woopies héhé


Yoko send me this lovely package! I just love everythings!!!

Yoko m'a envoyé ce colis trop mignon!


Say "Hello" to my lovely cat Calin! He was sick recently, so I'm worried about him... He will have 13 years old!

Dites "Bonjour" à mon adorable chat Calin! Il était malade récemment et ça m'inquiète... Il va sur ses 13 ans tout de même!




Two new japanese magazine for my collection! It's august issue of "nicola" and "pichilemon".

Deux nouveaux magazie japonais pour ma collection! Ce sont les numéros d'aout de "nicola" et "pichilemon".




Look at this cute and yummy bear candy! Loved it so much

Regardez moi comme ce bonbon est trop mignon! Et vraiment trop bon aussi




Delicious japanese jelly!

Délicieuse gelée japonaise!



Some things I want:

Des petits trucs à rajouter sur ma Wishlist:







My new dress and new shoes! Love the two!!

Ma nouvelle robe et mes nouvelles chaussures que j'adore!




I start a new drama: Shitsuren Chocolatier! It's just so cool! But now, I want to eat some chocolate!

J'ai commencé un nouveau drama: Shitsuren Chocolatier, l'adaptation du manga "Heartbrken chocolatier" . Il est super sympas! Mais ça me donne envie de chocolat!






6 comments:

  1. wow, wonderful post, u are so pretty
    ~ i really like it~
    ~ Thanks for sharing

    My blog ♥ Visit it cutie ^^

    ReplyDelete
  2. This post is very interesting! ☆
    That pancake-crepe restaurant looks so yummy o(^▽^)o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks dear :D
      I really love crêpes and pancakes (=w=)

      Delete
  3. Oh GADDD those pancakes look adorable (and yummy, of course). Thank you for sharing! ^__^

    Junniku blog [Click!]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Héhé it was really so Yummy (=w=) there are some nice pancakes restaurant here :)

      Delete

Thank you for visiting my blog <3