Tuesday, October 14, 2014

Presents from my family vacation!!



Hey magic girls! During vacations, my family went one month to the sea, at south of France. I didn't go with them because my boyfriend was working , so I wanted to be with him... But, when they go back to our city, they offered me some presents!

Coucou mes petites magiciennes! Pendant les grandes vacances, ma famille est partie un mois dans le sud, en camping à la plage. D'habitude je vais avec eux, mais cette année, j'ai décidé de rester avec mon chéri qui travaillait... Mais quand tout le monde est rentré à la maison, j'ai eu le droit à des petits cadeaux!


First, my parents bought this "Oreillette du Languedoc" (sweet snacks) for me. YumYum

Tout d'abord, mes parents mon acheté des "Oreillettes du Langedoc". Bien qu'on aille chaque année au même endroit, je n'en avait jamais mangé...




My mom offered me this cute sweater (>w<) Pretty pink!

Ma mère à pensé à m'offrir ce petit haut trop mignon! En rose biensûre!



I love cute bow on the back!

J'adore les petits noeuds dans le dos! 




This anklet is a present from my little sister. Somein!

Ce bracelet de cheville est un cadeau de ma soeur! Il y a pleins dedessus!



And last but not least, sweet snacks and caramel from my aunt!

Et pour finir, des petits sablé au chocolat et une barre de caramel de ma marraine!

Have a lovely day and make the world Magiiic xoxo






3 comments:

  1. The sweater is sooo cute >.< ♡♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks <3 I especially love bow one it *^*

      Delete
  2. Love ur sweater

    New post in
    Www.miharujulie.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog <3