Thursday, July 30, 2015

Pocahantas look


Today is a little post about a look & make-up I just tried: Pocahantas look!
Well... when I saw this dress on my wardrobe I thinked "Don't it look like an Indian dress"? x3 And I decided to try a make-up haha Tell me wath you think about it!

Coucou mes chatons magiiic! Aujourd'hui, je vous ai préparé un petit article sur un look Pocahantas! C'est à dire qu'il y a quelques jours, j'ai ouvert m'a penderie et j'ai eu une folle envie de mettre cette robe qui me fait tellement penser à une robe d'indienne! Du coup ça m'a inspiré un petit make-up x3 Vous en pensez quoi?





The dress is from Pimkie! I bought it during sales few years ago. Pimkie isn't a shop I really like. I generally think their clothes are so simple... But this time I falled in love with the dress!


Cette robe vient de chez Pimkie! Je l'ai achetée pour presque rien, en soldes, il y a quelques années. Je ne suis pas une grande fan de Pimkie. Je trouve leur vêtements assez basiques la plupart du temps. Mais j'ai tout de même deux trois trucs de là-bas, et j'étais tombé amoureuse de cette robe à l'époque!


For the make-up I used stickers from Claire's! I bought them during sales too. I have different color of them, it's really nice for cute make-up.

Pour le maquillage, j'ai utiliser des stickers diamants que j'ai acheté chez Clair's! Je les ai eu durant les soldes également. Il y en a de différentes couleurs sur la plaquettes donc c'est plutôt pratique pour faire des make-up amusant et mignons.



Earings are from MOA. A shop I really love! Their jewerlly, bags and shoes are really cute and fashion!

Les boucles d'oreilles plumes bleus viennent du magazin MOA situé à Berck. C'est un magazin que j'adore! Ils ont énormément de bijoux, chaussures et sacs vraiment jolies et originaux pour des prix abordables. La qualité est également au rendez-vous! En tout cas, je n'ai jamais eu de soucis avec les bijoux et chaussures que je leur ai acheté! C'est un magasin récent mais vraiment superbe!


It's all for today! I hope you liked this article! Have a nice day magiiical people!

Voilà! C'est tout pour aujourd'hui! J'espère que vous aurez aimé l'article. Bisous mes chatons magiiic!

Have a lovely day and make the world Magiiic xoxo

20 comments:

  1. I think the dress looks cute. Nice makeup _ you really good. ^^
    Aww.. and the bunny, soooo cute! (˃ᆺ˂)

    BLOG | Bloglovin'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you >w<
      My bunny is my baby x3 his name is Nougat :D

      Delete
    2. oh, is it like nugget? Sooo cute! ^з^

      Delete
    3. Ahah no! Nougat is sweet with almond x3 Really delicious :3

      Delete
  2. Hahaha really cute look :) the dress is perfect for this look

    ReplyDelete
  3. Nice post. :)
    Would you like to follow each other? Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :)

      Yes, sure! I follow you now ;)

      Delete
  4. great look! you really nailed it and you look gorgeous :)

    xx Jamie| Love Peace and Shimmer


    ReplyDelete
  5. You are really pretty and I love this style! Mignon! :)

    Would you like to follow each other via GFC, Bloglovin and other social networks? I'd be super happy! Just let me know and I'll follow back for sure! :)

    XX, Sara.

    http://saritschka.blogspot.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear :3

      Yes! Let's follow each other ^^

      Delete
  6. Great!
    Happy sunday,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  7. Perfect!! I like the dress..and the dress is perfect for you.. :D

    Btw, i followed you via GFC :D
    uniquebloggonnabe.blogspot.com
    Keep in touch! have a nice day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear! I follow you too now ;)
      Have a lovely day <3

      Delete
  8. Owww so cute <3
    http://diariodelolivlet.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  9. really cute
    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/07/all-ends-wells.html

    kiss sweetie

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog <3