Monday, August 10, 2015

Je suis une fille Bijoux



Hello magiiical girls!
Do you know "Paulette"? It's one of my favorite french fashion magazine!! They always have beautiful pictures and interesting article! For may/june magazine, they choose this them: "I'm a jewerly girl". And it inspired me because of two things:
I love jewerly
Jewerly are really fashion this summer
So I make two look for you, girls: a mysterious jewerly look and a kawaii jewerly look!
Let's start!

Coucou mes chatons magiiic!
Vous connaissez le sublime magazine "Paulette"? C'est un de mes magazine français favoris! Leur article sont toujours très pertinents et leur photos très jolies. Si vous vous souvenez bien, pour le numéro de mai/juin, le thème était "Je suis une fille bijoux". Je suis un peux en retard, mais ce thème m'a beaucoup inspiré pour deux raisons:
J'adore les bijoux
Les bijoux ressortent en force cette été
Du coup, j'ai décidé de créer deux look, un look "mystérieux" et un look kawaii!
 C'est parti!

FIRST: Mysterious look
Premièrement: Le look "mystérieux"


It was inspired by this part of the magazine. Have you see that loots of shop have forehead jewerly this time? I love this! It's really pretty and perfect for my mysterious look! So I use one with other jewerly and did a silver make-up.

The look a été inspiré de cette partie du magazine. Avez-vous remarqué tous les bijoux de tête présents dans les magazins ces derniers temps? Je trouve ça super! ça change vraiment des bijoux traditionnelles et c'est tellement jolie. Parfait pour mon look mystérieux! J'en ai donc associé un avec d'autre bijoux et un make-up argenté





The forehead jewerly and necklaces are from New Look. I bought them during sales.

Le bijoux de front et les colliers viennent de chez New Look. Je les ai eu pendant les soldes pour pas grand chose.


Gold fake tatoo are really fashion too! I bought them at Kandy, but you can find them to lots of shop!

Les tatouage éphémère reviennent cette été avec l'or pour dominante. J'ai acheté les miens chez Kandy, mais on en trouve partout!! 


Little list of my favorite tatoo:
Petit sélection de mes tatouage favoris:

More informations:

SECOND: Kawaii look
Deuxièmement: le look kawaii


It was inspired by this part of the magazine. I tried to do the same hairdressing and use face tatoo/jewerly. I bought them at Clair's.

Ce look a été inspiré de cette partie du magazine. J'ai essayé de refaire la même coiffure et j'ai utilisé de faux diamants pour le visage pour le make-up, que j'ai acheté à Clair's.






I really love Paulette magazine! It give me some inspiration and idea.Who read this magazine too? 

J'aime vraiment beaucoup Paulette qui est un magazine très divertissant. Il me donne beaucoup d'idée et chaque numéro me donne de nouvelles inspirations.Qui lit également ce magazine?

Have a lovely day and make the world Magiiic xoxo



11 comments:

  1. you look very pretty ! nice tattoo:)
    Follow you back:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :3
      I love tatoo like this =w=

      Delete
  2. Super sympa cet article !
    Deltreylicious

    ReplyDelete
  3. Cool jewelry! And I like the second look more... kawaii! > ω <

    ReplyDelete
  4. I have never heard of that magazine before haha!
    I really like your looks and that necklace is so pretty~
    i really want to try forehead jewellery one day :) it looks nice on you

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a really nice french magazine :) I LOVE it!
      Thank you >w<
      Forehead jewerly are so fashion this summer :D

      Delete
  5. What a lovely post! I really like the forehead jewellery in particular :) I bought this gold chain headband from Forever 21 a while back, but I haven't yet figured out how to wear it properly yet :p

    WonderGoth

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :) forehead jewerly are so fashion and pretty but it can be difficult to find a good mix haha

      Delete
  6. Coucou,

    Super tes tatouages ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog <3