Sunday, December 20, 2015

Kawaii things n°1: A package from Japan



Hello magiiical cats!!
I'm so tired because of my new job, so I don't post a lot this time... Sorry...
Today, I want to share with you a cute package I received from my japanese friend Yoko! YEAH!
She send me a lots of cute things again!

Coucou mes chatons magiiic!!
Je suis plutôt fatiguée avec mon nouveau travail ces derniers temps, je m'excuse donc de poster aussi peu d'articles...
Aujourd'hui, je voudrais partager avec vous quelques photos du colis que Yoko m'a envoyé du Japon. Il y a pleins de choses kawaii cette fois encore!




First things, a few pictures from japanese fashion magazine.I really love japanese fashion so much! 

Pour commencer, quelques images découpées dans un magazine de mode japonais, ainsi qu'une jolie lettre.J'aime énormément la mode japonaise.


For beauty things, she send me a mask and a lipstickI use the lipstick everydays at work. I love it! And I like the packaging of this mask so much, but I didn't try it yet.

Pour ce qui est des produits de beauté, elle m'a envoyé deux petites choses: un masque et un baume à lèvresLe baume à lèvres, je l'utilise tout les jours, il reste dans ma blouse de travail pour m'accompagner tout l'hiver. Je n'ai pas encore testé le masque, mais j'adore son packaging!


And last but not least, I received some candies! YEAH! I love candiesWell, I only try one now, and I didn't really liked it. But the other look so yummy.

Et pour finir, j'ai reçu plusieurs sucreriesMoi qui aime tant les bonbons je suis comblée. Je n'ai testé qu'un paquet pour le moment, et je n'ai pas trop aimé... Mais les autres ont l'air bien meilleurs!

That's all for today! I hope your like this article! I will try to do a christmas makeup next time!
I hope you will waiting for it!

Voilà, c'est tout pour ce nouvel article! La prochaine fois, j'essayerais un petit makeup de noël!
J'espère que vous attendrez cet article!
Have a lovely day and make the world Magiiic xoxo


16 comments:

  1. Cute items:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nice package!

    http://christynate.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. So cute! I am now following you :) thank you for stopping by at my blog! xx
    leavingericafootprints.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ah la la tu es bien gâtée! J'adore les packagings! ^^
    Tu nous dira ce que tu en penses du masque.
    Bisous

    ReplyDelete
    Replies
    1. Héhé oui, j'ai une chance incroyable <3
      D'accord, je vous tient au courant ;)
      Des bisous

      Delete
  5. What a nice package to receive! ^_^ I love the packaging for the sheet mask. Thanks for sharing with us.

    http://stressedbutkawaii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Lovely post dear! Have a great day! xx

    ReplyDelete
  7. What an incredible friend to send you a package from Japan! So many cool things you got! I too love Japanese fashion and the lipstick looks great!

    Rebecca
    http://www.winnipegstyle.ca/Blog/default.cfm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, she's so nice >w<
      And Japanese fashion and cosmetic are really nice and cute <3

      Delete

Thank you for visiting my blog <3