Wednesday, January 6, 2016

Magiiical Christmas n°6: Christmas presents


Hello Magiiical Cats!!
Today, I'm here to show you my christmas presents! Yeah!
I received really a lots of cute presents! Thanks to all my family.
What have you received for christmas?

Coucou mes Chatons Magiiic!!
Je me suis finalement décidée à vous présenter mes cadeaux de noël de cette année.
Je dois dire que j'ai encore une fois été bien gâtée. Merci à toute ma famille.
Et vous, qu'avez vous reçu à Noël?




I will show you my presents by family:
My parents: A big mirror, slippers andmeringues.
My sister: Unicorn puzzle and phone laoder.
My grandfathers: Chocolates, money, minion glasses and keychain and flower.

J'ai décidé de vous présenter les cadeaux par famille, pour m'y retrouver un peu:
Mes parents: Une glace murale, des chaussons bottes tout doux et des meringues.
Ma sœur: Un puzzle licorne et un chargeur portable.
Mes grands parents: Des chocolats, de l'argent, des verres et un porte clés minion et une jacinthe.






My boyfriend father's family:
My boyfriend's father: Yves Rocher products and trunk.
My boyfriend's sister: Hello Kitty tray and mussel, candles.
My boyfriend's uncles and aunt: Tea, candles, glasses, and juice machine.
My boyfriend's cousin: Manga, chocolate and fnac card.

La famille de mon chéri du côté de son papa:
Son papa: Des produits Yves Rocher.
Sa sœur: Un plateau et un moule Hello Kitty tray et des bougies.
Ses oncles et tantes: Du thé, des bougies, des verres et un presse agrume.
Ses cousins: Des mangas, des chocolats et une carte Fnac.



My boyfriend's mother's family:
His mother: A treatment in beauty salon.
His mother's boyfriend: Jam and Turon.


La famille de mon chéri du côté de sa mère:
Sa mère: Un bon pour un massage en couple dans un salon de beauté
Son beau-père et ses enfants: De la confiture et du Turon



And last but not least, my boyfriend offered me big Mickey and Minnie TsumTsum!! Yeah!
What is you favorite present this year?

Et pour terminer, mon chéri m'a fait la surprise de m’offrir ces deux TsumTsum géants! Nous avons prévu de nous offrir un petit voyage pour noël et ne devions pas se faire d'autres cadeaux...
Quels cadeau vous a le plus touché cette année?

Have a lovely day and make the world Magiiic xoxo





24 comments:

  1. such a great xmas present XD love the big tsum tsum,, soo cute

    torichux3.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. TsumTsum are soooooooooooo kawaii >w< <3

      Delete
  2. thats cute :)

    http://christynate.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    ReplyDelete
  4. Lucky gal! Love your minion slippers best, sweetie! xoxo

    ReplyDelete
  5. such great Christmas presents! it's such a sweet that your family still do the exchange present thing on Christmas.My family celebrate Christmas too but we don't specifically buy each other present.esp my parent.Maybe they think their kids too old alrd (lol ,we 4 siblings who's in our 20's )
    I should say you need to treasure times like this family is the most precious present indeed <3
    hehehe :)

    ANN // PETITEDIARIES

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's true that I'm lucky for that! My family and boufriend's family always exchange presents for christmas! And you're true, the more important is to be together <3 I love them all <3

      Delete
  6. Lovely gifts. Kisses!

    galerafashion.com

    ReplyDelete
  7. adorable! :)

    xoxo,rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  8. Wow ! There are quite a lot of things hahah ^^

    J'ai aussi été bien gâtée :'3
    Dans le désordre : un pull, une grosse peluche koala, des chocolats, des livres pour apprendre la guitare, un foulard, du matériel à dessin, deux chevalets, un jeu vidéo, un chèque cadeau, du maquillage, des bijoux ^^
    Un très beau Noël, en somme XD

    Bisouuuuuilles, Mama Cat ! :'3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu joueras un air de guitare à ta maman chat? *^* Et je veux voir tes dessins!!! :D Tu as été gâtée aussi hihi

      Delete
    2. Hahah je ne sais jouer que Frère Jacque pour le moment lol
      XP je peux t'en emvoyer par mp sur fb si tu veux ^^
      Ouii, c'est un des avantages d'être fille unique :)

      Delete
  9. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog <3