Sunday, January 31, 2016

Kawaii things n°2: Mr.Wonderful agenda




Hello magiiical cats!
I want to tell you about a brand I really love this time. And more especially about my new diary for 2016. Some of you probably know this brand: it's Mr Wonderful. I decided to bought a diary of this brand, so I took some pictures to show you how beautiful It is! 
Coucou mes adorables chatons!
J'aimerais vous parler d'une marque que j'affectionne particulièrement, et plus particulièrement de mon agenda 2016. Certaines d'entre vous connaissent peut-être, il s'agit de la marque Mr. Wonderful. J'ai cette année décidé d'acheter mon agenda chez eux, et je vous ai donc pris plusieurs photos, car j'en suis totalement fan.



I was looking for a diary to program y blogpost and videos, and I finally found this one and falled in love with It. I have know this brand because I bought à nice book before. But the diary was out of stock. I finally found it on the website My sweet makeup. They send it to me in a box with lots of sparkles! So cute! But the shipping was expensive (6.90€) and the diary already cost 19.90€. But I don't regret, I love It! 
Je cherchais un agenda pour programmer mes articles et vidéos lorsque je suis tombé sur celui-ci sur le site de Mr.Wonderful. J'en suis tombée en amour immédiatement. Je connaissais déjà la marque car j'avais acheté le livre "Trucs funs pour nager dans le bonheur", et j'avais adoré. Du coup j'ai dû remuer ciel et terre pour le trouver, car l'agenda n'était plus disponible sur le site (ça m'apprendra à attendre le dernier moment...). Je l'ai finalement trouvé sur My sweet makeup, et je n'ai pas été déçue! J'ai reçu mon agenda dans un colis remplis de paillettes, ce qui est vraiment adorable. En revanche les frais de port était assez élevés (6.90€), d'autant plus que l'agenda seul coûte déjà 19€90. Mais bon, il faut savoir se faire plaisir de temps en temps!



Video






Mr. Wonderful is a spanish brand, but they have products in french and english too. I love this brand because they always have hapiness view of life. They have books, mugs, decorations, ... So they help us to see hapiness and fun in everydays.
Mr. Wonderful est une marque espagnol, mais leur produits sont également disponibles en français et anglais. J'aime beaucoup l'esprit de cette marque dont les produits sont pleins de messages encourageants. Ils vendent de la papeterie, des mugs, de la deco,... Bref, Mr wonderful nous aide à voir le bon côté des choses au quotidien. Chaque dessin saura vous tirer un grand sourire et vous remettre d'aplomb pour la journée.






This diary is divided in different part. That's why I love It. With the basic diary things, you can find list, travel list, stickers, bucket list, ... And there is a cute message/picture everyweek
Cette agenda comprend plusieurs catégories. C'est d'ailleurs ce qui m'a tout de suite séduite. En plus des traditionnels emploi du temps, calendriers 2016 et 2017 et du semainier, on retrouve des pages de listes, de notes, réservées aux valises pour les vacances, des autocollants, des pages budget, ... Sans oublier tous les petits détails trop chou, telle que les messages encourageants sur chaque pages du semainier.





I will use this diary to program my blogpost and video for 2016. I will try to post every wednesday and friday this year. And I will can write my blogpost ideas and things to do. It's really the diary of my dreams
Je compte utiliser cette agenda afin de planifier au mieux le blog pour l'année 2016. J'ai décidé de me tenir à une publication régulière, chaque mercredi et dimanche. Je vais également pouvoir y programmer mes vidéos ou noter mes idées d'articles. Bref, j'ai vraiment trouvé l'agenda de mes rêves!









To conclude, I really love Mr. Wonderful and this diary. I will probably bought something for Valentine's day on their website. Do you know this brand?
Miaou kisses!
Pour conclure, encore une fois je ne vous dirais jamais assez combien j'aime Mr. Wonderful. Je pense d'ailleurs y faire un peu de shopping pour la St Valentin car ils ont pas mal de jolies choses. Et vous, vous connaissiez cette marque? 
Des bisous miaou

Have a lovely day and make the world Magiiic xoxo


22 comments:

  1. Je veux trop trop trop cet agenda *o* Faut que mon chéri me l'achète hiiiiiii ^^ ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malheureusement il n'est plus disponible je crois :(

      Delete
  2. Lovely post dear! Have a great week! xx

    ReplyDelete
  3. this planner looks great...such a great way to keep organized!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Oh, super-cute diary! I started useing a new one recently too)

    ReplyDelete
  5. It's sooooooooo cute!! Also love the little Stitch Tsum Tsum :D I like all the little lists and things you have inside apart from the usual planner, I'll definitely check it out!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you >w< Stitch is my favorite TsumTsum =w=
      I'm happy you like it! I really think this diary is perfect haha

      Delete
  6. I love at mr wonderful. I need it in my life! So pretty your hair... (๑♡∀♡๑)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you >///< <3 Mr.Wonderful is really so cute brand! I LOVE it <3

      Delete
  7. Your diary is adorable and I think that it was great purchase, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. What a lovely agenda! It's fantastic and very funny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I love Mr.Wonderful so much <3

      Delete
  9. Totally sweet! Have a happy week, dear! xoxo

    ReplyDelete
  10. Such an amazing post!I have a giveaway on my fb page, if you're interested :)

    GIVEAWAY♥
    blog

    ReplyDelete
  11. Oh, the diary is so cute and it's pastel. ♡ (^ᆺ^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah! I love their design so much =w= <3

      Delete

Thank you for visiting my blog <3