Sunday, July 17, 2016

You're kawaii look n°9: Cat look wishlist




Hello my lovely kitties
I hope you all are good! Today I'm back for a fashion article sponsored by Fashion kawaii, a really cute shop. And if you bought something in their shop, you can use my code "magiiic" for 10% off. So this time, I choose to make a cat look wishlist. Because as you know, I love cats soooo much! They are so kawaii! And Fashion kawaii have so many cute cat clothes! 
I hope you will enjoy reading this article and it will give you some ideas!

Coucou mes chatons! 
Aujourd'hui, je vous retrouve pour un nouvel article mode. Il s'agit d'une wishlist sur le shop de Fashion Kawaii, car j'ai commencé une collaboration avec eux il y a peu. D'ailleurs, si vous commandez, n'hésitez pas à utiliser mon code "magiiic" pour obtenir 10% de réduction! 
Pour cette fois, j'ai décidé de vous présenter un look 100% chat! Car Fashion kawaii ont vraiment beaucoup de jolies vêtements et accessoires sur ce thème. Et ça tombe bien, nous, on adore les chats!



First, the main clothes. I choose a skirt + tee-shirt, with cat face on it. It's great because you can use them together or separated. I like that kind of skirt, It's so romantic and cute.
I choosed a dress too, for a casual summer look. It's an off shoulders dress, which is so fashion this time. And the cute cat on it are make it so kawaii!

Commençons avec la tenue. J'ai sélectionné un ensemble jupe+ tee-shirt vraiment trop chou. L'avantage, c'est que l'on peu ensuite utiliser les deux pièces séparément. J'adore ce genre de jupe à volant. Et avec les petites têtes de chat, c'est encore plus mignon!
La deuxième tenue est une petite robe trop mimi. Je l'ai sélectionnée car elle a les épaules dénudées, ce qui est à la mode ces derniers temps. Et puis elle est parfaite pour un été cosy. J'aime tellement les petits dessins de chats et la couleur de cette robe!

How to find:



If you want to be a cat, you have to be a cat for EVERYTHING! That's why I love this cat underwear. It's so cute! I see them everywhere on the net, and I think I will bought them soon haha I can't resist to this cutness. And what about this cat swimsuit? Isn't it so niiiah kawaii

Ensuite, pour être féline jusqu'au bout, pourquoi pas se laisser tenter pour un ensemble de lingerie ou un jolie maillot de bain. Je dois vous avouer que je vois ces sous-vêtements tourner sur la toile depuis un moment et que je suis à deux doigts de craquer. Pour le maillot, je préfère généralement les deux pièces, mais celui là est vraiment chou! Je l'aurais préféré avec des bretelles cependant...


How to find:


And finally, the accessories! I think it's the best part of an OOTD. I choosed this cute cat cap, because it's summer! We need to protect from sun, so do it kawaii! And because I choosed dress/skirt, I need some tight to wear with. And this cat ones are so cute and perfect for that! And finally, my favorite accessorie, the bag! I think this cat bag is the more kawaii ever! I need it in my life!

Et pour compléter cette sélection, voici quelques accessoires. Parce que les accessoires, c'est ce qui perfectionne une tenue. Comme c'est l'été, et qu'il faut se protéger du soleil, j'ai choisi cette jolie casquette Sailor Moon. Et puis, avec une jolie robe, il faut porter de jolies collants. Ceux-ci sont donc parfaits pour l'occasion. Et enfin, mon petit favoris: le sac chat!! Vous ne le trouvez pas trop mignon? Personnellement je craque complètement!


How to find:



It's all for today. I hope this article give you some ideas! Kisses!

E voilà, c'est tout pour cette wishlist! J'espère qu'elle vous aura donné des idées autant qu'à moi!! Bisous sur vos moustaches!

Have a lovely day and make the world Magiiic xoxo

22 comments:

  1. Rohlala ! C'est un post parfait pour moi ça !
    J'adore tous les habits avec des chats, c'est trop adorable !
    J'ai un grand coup de cœur pour la robe bleue !

    Laura
    https://furiouslychic.blogspot.ch/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww toi aussi tu aimes ce type de vêtements? *^*
      C'est vrai que la robe bleue est trop kawaii >w<

      Delete
  2. Awww the wishlist is so cute! The cat look is so cute =D

    xoxo
    Sharon
    www.snowman1314.com

    ReplyDelete
  3. Those swimsuits are the cutest! I probably won't be able to pull it off though >_<

    www.thewanderingkitsune.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh why? I think too, they are so cute >w<

      Delete
  4. I think cat's themes are always overrated (( But I like stockings!

    KireiKana

    ReplyDelete
    Replies
    1. I understand, but I think it's so cute x3

      Delete

  5. Merci pour la découverte de cette boutique, il y a vraiment de jolies choses. Tu as déjà commandé chez eux du coup?
    Sinon, ta wishlist est trop kawaii. ^o^
    Bisous. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je n'ai pas encore commandé, mais j'ai l'intention de le faire! :D J'aime beaucoup leur produits ^w^
      Merci :3
      Bisous <3

      Delete
  6. Great review sweetheart...thx for sharing!

    ReplyDelete
  7. Hello how are you?
    You are a nice...nice wishlist too
    kisses

    ReplyDelete
  8. What a lovely picks!
    BTW: I follow you now. I really like your blog. Would you mind to follow me back? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello dear :)
      Thank you, I'm happy you like :D
      I already follow you héhé your blog is cute!

      Delete
  9. Omg! So cute🐱 I really like your cat selection.
    New follower here! Kisses
    http://softcutie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm happy you like :D
      Thank you for following me :3

      Delete
  10. Loved all of them!! So gorgeous!!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog <3